sobota, 6 października 2012

 Cały czas myślę o tym, że sporo mnie jeszcze czeka w urządzaniu naszego m i ogródka. Na jesień mieliśmy w planach zakup domku narzędziowego. Gdybym znalazła gdzieś taki jak na ja zdjęciu powyżej.... Prawda, że uroczy? (Housetohome.co.uk)



 W Muratorze znalazłam wnętrze urządzone w myśl klimatu kolonialnego. Cały czas ciągnie mnie w tę stronę, ale moje mieszkanie powinno utożsamiać się z moim stylem życia, więc pozostaje mi chyba tylko podziwiać.
 
Mój kuchenny parapet się tu wkręcił :)


Cudne pokoiki dla dziewczynki. Maja została trochę pokrzywdzona. Dostała stare meble, które mi się już nie podobały. Ale zrobię jej jeszcze taki pokoik. Niech tylko ciut podrośnie :)

Dwa zdjęcia powyżej - to tak może na przyszłość :) (zdjęcia z forum muratordom)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz