poniedziałek, 28 lutego 2011

Sałatka z porem

Miałam dziś ciężki dzień. Od rana na 5 herbatkach z melisy. O godzinie 18 wyszedł ze mnie cały stres i zmęczenie. Potrzebowałam dawki witamin, aby dociągnąć do końca dnia. Przyrządziłam sałatkę, bardzo lekką, ale sycąca. Jeśli lubicie smak pomidorów z cebulką i śmietaną, ta sałatka z pewnością Was nie zawiedzie. Na zdjęciu nie prezentuje się rewelacyjnie, ale radzę zaryzykować.


Sałatka z porem

Składniki:
puszka kukurydzy
puszka czerwonej fasoli
ogórek wężowy
2 pomidory
1 biała część z pora
łyżka mojonezu
łyżka mascarpone
sól, pieprz

Kukurydzę i fasolę odsączamy. Pomidora i ogórek kroimy w kostkę, pora w plasterki. Łączymy z majonezem i serkiem mascarpone. Doprawiamy solą i pieprzem. Zostało mi jeszcze na jutro do lunch boxu :) Smacznego!

P.S. Czy wiecie jak dobra może być grzana sangria? To moje najnowsze odkrycie :) Lekkie rozgrzewające wino o delikatnym smaku, prawie jak ciepły sok malinowy.

2 komentarze:

  1. grzanej sangrii nigdy nie próbowałam;) ale taką sałatkę bardzo chętnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a wypróbuj Malwinko, można sobie nawet doprawić :) raz przez przypadek mój mąż zrobił mi grzane korzenne starotoruńskie wino z sokiem pomarańczowym, też nieźle smakowało :)

    OdpowiedzUsuń