wtorek, 29 maja 2012

Trochę inspiracji domowych


Zastanawiam się nad kupnem farby do tablic. Tylko, co ja pomaluję? Idea jest zacna. Może coś w pokoju Majutki? Drzwi to ja już mam dość piękne.



Prosta i gustowna sypialnia. Nie trzeba wielkich nakładów, by móc dobrze i spokojnie wypocząć. Moją uwagę przykuła komoda i jej nóżki. Moje stare komody także przemaluję na biało. Nie będą takie "zwaliste". Wstawimy je póki co do pokoiku Mai i myślę sobie, że takie kółka zamiast nóg, to super sprawa. W końcu uwielbiam jeździć z meblami :)




Ładnie wyeksponowana galeria. Może coś w  podobnym stylu zawiśnie w mojej szarej łazience?  Mam już nawet jeden duży obraz.
zdjęcia Bo Laget, znalezione na planete_deco


Podoba mi się zestawienie poduszek po prawej. Kiedy ja znajdę czas dla mojej przyjaciółki maszyny?
 (zdjęcie nenna)


No i feria barw!!! Przeeecuuudooownaaa! Żebym tylko tak potrafiła zestawiać kolory, Maja i ja miałybyśmy najpiękniejesze sypialnie na świecie. Na razie stawiam na nudę. Muszę coś z tym zrobić. Przeciez ja kocham kolor!
znalezione  na first_home, zdjęcia frydogdesign.blogspot.com


Od dawna podobają mi się pojemniki Sagaform. Fajny dodatek do kuchni, ale dość drogie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz