niedziela, 20 marca 2011

Andruty

Za namową mojego męża postanowiłam zrobić andruty, czyli wafle przekładane słodką masą. Długo nie jadłam domowych andrutów. Mama robiła nam je w dzieciństwie, ale nie pamiętam już jakiej używała masy. Ja dziś zrobiłam masę toffi, migdałową i dodatkowo przełożyłam je mleczną czekoladą. Wyszły bardzo słodkie i przepyszne.


Składniki:
150 g masła
puszka masy kajmakowej
pół szklanki mielonych migdałów
mleczna czekolada
wafle
łyżka słodkiej śmietany

Miękkie masło ucieramy mikserem. Dodajemy po łyżce kajmaku i ucieramy dalej. Do połowy masy dodajemy mielone migdały i mieszamy dokładnie mikserem. Czekoladę roztapiamy z łyżką śmietany w misce na parze.
 Wafle smarujemy cieniutko na przemian  masą toffi, masą z mielonymi migdałami oraz roztopioną czekoladą. Delikatnie przyciskamy wafle z góry. Kroimy na kawałki. Smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz